tisdag 13 oktober 2009

Det blev en Paul Frank Åkpåse! Och annat smått å gott.










Jag och Jens möttes upp och besökte NKs barnavdelning. Där köpte vi Paul Franks åkpåse till Olivias Bugaboo vagn, och ett nytt täcke & kudde till hennes Micki-bäddset. (se ovan, bäddset plus spjälskyddet)
Nu har vi kommit hem, Jens jobber (som vanligt). Jag bloggar (!) och tar det lungt inför kvällens pass på gymmet. Det blir spinning och core idag :).
Och Olivia sitter och leker med hennes leksaker, pratar för sig själv och busar.
Just nu sitter hon med sin strumpa i munnen :)
Tok-Fia!
















5 kommentarer:

Anonym sa...

Måste bara få säga att det blev hur snyggt som helst!

Puss mitt hjärta

Pappa

Anonym sa...

Alltså Pappa som i Olivias Pappa, Puss på er...

Info sa...

Vilken fin åkpåse! vad kostar den?

Info sa...

Glömde skriva det som jag skulle göra! Du får gärna länka in blogg om du vill det :).
Kram Angelica

Jessica och Olivia sa...

Javisst är den fin? Den är lite väl dyr för att vara en åkpåse dock.... 1400 kr :/
Det finns även andra modeller på Paul Franks åkpåsar. Det fins bla en hel grön med tryck och röd med tryck.

Då länkar jag din blogg :)

Ha det så bra!!
Kram